Oldalak

2010. augusztus 2., hétfő

A mozizás élménye

Hadd tisztelegjek ezen sorokkal Tolna megye székhelyének fantasztikus mozija és annak közönsége előtt. Néhány nappal ezelőtt volt szerencsém az Eredet című remekművet másodszor megtekinteni, ezúttal szülővárosomhoz hűen a Cinema City helyett a városi mozit választottam.

1. A film minősége jóval az okádék szint alatt volt, különösen a hang, amit azon túl, hogy egy torz, dobozból szóló szarként éltem meg, a kép is, mintha egy az ismerőseim által különösképpen kedvelt "cam" nevű rip-irányzat felé tendálódott volna. Élettelen, életlen, mintha a gépész pénzszűkében most szedte volna le a filmszalag tartalmát ncore-ról, és azt tette volna közszemlére.
2. Sajnos a mozi ebbéli hiányosságait a film ismeretében kész lettem volna elfeledni, ha a szadista közönség nem tudta volna még ezt is a mindenkinél legalább két csipszes zacskó és egy üveg kóla trendből kifolyó legalább 80 db-es hangerejű zörgéssel, az okádék pofázással, és a kulturálatlan "már két perce megy a film, de én még akkor ordibálok a haveromnak, hogy merre ül" stílusirányzattal tetézni.
3. Az Eredet nem az a film, amire be kell hozni a kisgyerekedet. Ezt a sok kretén szülő még mindig nem érti meg. Nemcsak azért, mert 16 éven aluliaknak nem ajánlott, hanem mert semmit se ért belőle, hiszen még felnőtt, intelligens fejjel is agyzsongító a film.
4. Az ilyen gyökerek - akik közül előttem ült egy - viselkedését a pszichológiai tanszéken kellene oktatni: ha már nem érdekel a film (ami teljességgel érthetetlen), és a barátnőd se figyel rád, hiába nézel állandóan jobbra, és próbálsz vele kommunikálni, akkor legalább ne zörögjél (szánt szándékkal) azzal a tetves kupakkal, ami a kezedben van, azért hogy elbaszd más filmélményét.
Ha még tíz percig tartott volna a film, egy lefejelést megért volna a dolog, legalább lett volna valami örömöm nekem is.


Ennyit szerettem volna. "Köszönöm a figyelmet. (Kurva anyád!)"*

*Aki nem értené, ezen ominózus és szép mondatot Kuncze Gábor képviselő (az őt megillető munkából fakadó felelősségteljesség és illendőség tudatában) osztotta le a Parlamentben jó néhány esztendővel ezelőtt. A stílszerűség kedvéért került ez ide, természetesen nem az olvasónak szól. :)
http://hu.wikipedia.org/wiki/Tr%C3%A1g%C3%A1r_besz%C3%A9d_a_magyar_politik%C3%A1ban

1 megjegyzés: